2014. július 22., kedd

Otthon édes otthon



 Alohaaa

Haza értem. Végre.
Imádtam ott lenni a táborban.
DE már hiányzott az otthon is.
A pihe puha ágyam..ami nem ázik be eső esetén..pl mint egy sátor.
Asszem fogytam 3 kilót. Ami mondjuk érthető mert sokszor enni se volt időm.
Ezzel a  táborral rájöttem hogy kezdek eléggé önálló lenni. Itt nem volt  szülői ,nagykorú felügyelet..azt csinálhattunk amit akartunk.

Bár anyuék  az elején kikészítettek mikor megérkeztünk..mert szerintük egy sátrat se birunk egyedül kirakni. Na min1.. De viszont abban igazuk volt sok mindent elfelejtettem vinni, szval ebből tanulva már idén elkezdem írni a  tábor listát...:"D
Minden este buli.. ennél jobb nincs is. Persze én jó kislány módjára.. egyszer sem rugtam be. Haha!!
Viszont ami a legjobb ,hogy úgy nézki vége van a reménytelen szerelmemnek.. mármint amíg nem találkozok vele..akkor majd kiderül mi lesz.. de most másra koncentrálok.


Megismertem a táborban egy fiút..Közös az érdeklődésünk.. ami szuper. Este sétáltam vele meg beszélgettünk sokat,hülyültünk..Majd megkérdezte akarom-e ezt facen folytatni..:D Egy problema van..
ROHADTUL NEM OTT LAKIK AHOL ÉN!! HANEM KB 80 KM-RE. EZ IS CSAK VELEM TÖRTÉNHET MEG KOMOLYAN.->

De ne legyünk idegesek..a lényeg hogy majd kiderül mi lesz. És legalább segített már most az EX szerelmemet elfelejtetni.igen hangsúlyozom..az EX-ET.
mAJD VELE  valamelyik héten talizom és megpróbálok normálisan kívülállóként viselkedni.
Le kéne már írnom a  történet következő részét is..


Viccelek ,viccelek :D Elméletileg ma írom le...:D nem üt nap múva :D


Összefoglalva a  tábor kurva jó volt, kellett már ez a kis  nyaralás.. Viszont fizikailag olyan fáradt vagyok hogy tudnák egész nap  aludni. De a lényeg hogy megismertem valakit.. :* remélem össze is jön.. szorítsatok.
Addig is  Damen gyönyörű szeme legyen veletek..úgy is most szüneteltetik a sorozatot :'( és lassan már elvonási tüneteim vannak :(








2 megjegyzés:

  1. Kedves Zoé!
    Mivel nincs chat a modulsávban, ide írok! Nagyon szeretem a blogod, tetszik a fogalmazásmódod. Amennyimben a linkre kattintasz, találsz nálam egy kis meglepit! :)
    http://thesunlovesthemoon-tatum.blogspot.hu/2014/07/1-dijam.html
    Puszi,
    Tatum

    VálaszTörlés
  2. Szia Zoé!
    Vár rád egy kis meglepi nálam! :)
    http://bikficfoto.blogspot.hu/2014/07/another-award_30.html
    Puszi,
    Eszti

    VálaszTörlés