2014. július 10., csütörtök

Summertime sadness avagy legyél tiszta depis mikor körületted minden jó.

ez nem történet.. ez személyes blog..

Jövő héten egész végig a  barátaimmal leszek és azt csinálok amit akarok.
DE mégis most úgy érzem nem látom "az alagút végén a  fényt"..
Egyik pillanatban boldog  a másikban szomorú vagyok.
Lana del rey száma teljesen illik most a hangulatomhoz..
Egyszerűen nem tudok mit csináljak..képtelen vagyok előre lépni.
3 hete nem beszéltem vele. Igen a  reménytelen szerelmemről van szó.

Elötte olyan jól elvoltunk.. 2 egész hetet össze zárva töltöttünk..Nem. Nyugi. Nem kényszerítettem semmire.. És pont ez is fájt a  legjobban hogy ő se csinált semmit.
Bár a  hét csúcspontja az volt  amikor úgy filmeztünk hogy én a  hasán feküdtem..ő meg átölelt.. de mi volt ez?
számára csak egy jelentőségtelen dolog..mint sima barátok filmet néztek..
számomra? mennyország. Igen ez már lehet beteges..Ez van.

Aztán  a másik mikor megpuszilta a  hátam.Úgy tettem mintha nem nagy dolog lenne.. de nagyon is az volt..NAGYON IS.

Lehet én vagyok egy hülye de  mégis úgy érzem vannak néha olyan pillanatok mikor nem beképzelem..hanem ő is érez valami olyat..

Most meg már szinte szívszorítoan hiányzik a  társasága,az illata, a  tapintása.Igen emberek ez nem egy elcsépelt romantikus film. EZ  a  valóság. Ez  a való élet.. miszerint küzdhetsz..csinálhatsz bármit..az embereket nem tudod megváltoztatni.. főleg nem az érzéseiket feléd.
És mi a  legrosszabb? hogy tuti tudja..hogy hogy érzem. de Nem tesz semmit..
Szánalmas vagyok..
DE
..
Lányok. Ha van más is aki ilyen problémában szenved..Azt üzenem.: nem vagytok egyedül.!és kitartás...mert talán ott a  fény az alagút végén..csak még kicsit kell előre kúszni.



Egy gyönyörű számmal búcsúzom.. természetesen Lana del rey..bocsi de most ilyen hangulatom van..van hogy ezekre a  zenékre alszom el sírva..Mert akkor is szépek ha rám nem is igazak sokszor..











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése