2014. július 10., csütörtök

Van élet a szerelem után? |történet| 2.rész

Amíg a fiúk kipakoltak a kocsiból Nonóval ellenőriztük magunkat.
-JÓl nézek ki?-kérdezte izgatottan.
-Szuperül.-egy nagyon zöld felső és egy fekete szoknya volt rajta.
-Te is nagyon csinos vagy!
-Köszi.-vigyorodtam el.
Szerinted lesznek idegenek? netán valami jó pasik?-DE mielőtt válaszoltam volna a kérdésére Tomi a  szavamba vágott.
-Minek nektek? Itt vagyunk mi!-röhögött össze Matyival.
A kert kapu nem volt bezárva így csöngetés nélkül mentünk be. Az udvarban már voltak páran,sok ismerős arc.Néhányan már nem is voltak józanok így begyorsítottam nehogy valakinek kedve támadjon ismerkedni.
És buli még csak 15 perce ment elvileg.A ház belseje még durvább volt.Vagy 30 ember volt bent.
Beléptünk és Ádám (♥) állt pont velünk szembe a  folyóson pár haverjával.
-Hé betaláltatok?
-Hello haver!-lökte meg Matyi úgy hogy majdnem elesett.
-Egy kis részegségi teszt.-röhögött.
-Még tiszta vagyok ,egy kortyot sem ittam.-mosolygott büszkén Ádám.
Tomi úgyszint vállon lökte üdvözlés képpen.
-Nonó,Stell! Gyertek már!-szólt  végre nekünk is.
Oda ugrottam hozzá ő meg viccesen megölelt és nyomtam egy puszit az arcára,meg utána Nonó is.Nálunk ez olyan alapszabály.. Elvégre legjobb haverok  vagyunk.
-Gyertek igyatok valamit!
-Van vodka-narancs?-kérdezte Nonó hirtelen.
-Aha a konyhában tuti találsz a pultnál.
Nonó már el is szaladt.
-Akis alkesz.-nevettem.
Ádám amúgy ma is nagyon jól nézett ki. Farmert,deszkás cipőt és egy rockos pólót vett ma fel. Igazi házigazdásan nézett ki.
Amíg a  sok embert csodáltam Ádám elszaladt az udvarra még kajáért a garázsba.
Pár logó party dísz ki volt rakva. Egy diszkó fény csináló izé és egy bazinagy hifi amiből csak úgy dübörgött a  zene.
-Stella!-kiabálta valaki a nevem.
Réka és Kriszti volt osztály társaim rohantak felém.
-Sziasztok!
-Láttad már mennyi jó pasi van? Ádám elhívta pár osztálytársát.-nevettek össze.
-Hát még nem néztem szét.
-Pedig jól tennéd.-kuncogott Réka.
Új zene  indult el, a  lányokkal elmentünk táncolni,közbe még jobban beindult a  buli.Matyival táncoltam meg Krisztivel mikor Fecó oda rohant.Messziről kiszúrtam a  göndör fürtös haját.
Ő is általánosban volt osztály társam.
-Gyertek skacok inni valamit.-invitált.
Ki özönlöttünk a konyhába,közbe Nonó meg Ádám is hozzánk csapódott.Mióta megjöttünk azóta nem láttam Nonót ,hola  francba lehetett eddig.
-Na mit igyunk?-kérdezte Ádám miközben az üvegek közt keresgélt.
Megszólalt hirtelen egy Rihanna szám Mire  Nonó felpattant.
-Úúú ez a kedvenc számom,Matyi gyere táncolni!
Matyi még fel se  fogta a  helyzetet de már Nonó elhúzta magával a  nappali felé a tömegen át.
Nem tudom milyen pia volt... de utána még 10 percig égette a szám.
10 fele a  buli a  tetőfokán volt. Mindenki tombolt. Nonó és Kriszti az asztalon táncoltak Tomival.Rékával egy kis levegőre vágytunk így kimentünk a  folyosó végére beszélni.
-Elmegyek mosdóba jól? Kicsit szarul vagyok. Megvársz?
-Persze itt leszek.-mondtam.
Majdnem mindenkit ismertem a buliban de mégis  tök egyedül éreztem magam hirtelen.Ekkor meg láttam Ádámot egy idegen csajjal beszélni  a  folyosó másik végén. A lány szép volt. Nagyon is. Hirtelen elöntött a  féltékenység ,de a gondolataimat ostoroztam,hogy mi bajom van. Hiszen Ádám csak a legjobb barátom,szabad ember aki  csajozhat.
A folyósón nem állt más csak én az egyik végén és ők a másik végén.Cikinek éreztem magam így kiindultam az udvarra a  hátsó ajtón.
Kellemes hűvös idő volt kint. A ház másik oldalán voltam ahol bokrok voltak a  járda mellett. A többi ember  a  ház túlsó oldalán volt hála.
Neki dőltem a  falnak és néztem a csillagokat ,de ekkor valaki mintha szólt volna hozzám.
-Hé!-szólalt meg egy hang megint.
-Hé csajszi! -jött oda egy srác a  bokrok mögül.Nem ismertem valószínűleg Ádám ismerőse.
-Gyere már egy körre!-ért oda hozzám.Távolról se volt józan.Bűzlött a  piától.
Húzz innen.-próbáltam magam keménynek mutatni.
-Na gyere már-és elkezdte rángatni a kezemet.
-Hagyj már békén-sziszegtem miközben próbáltam kibújni a  szorításából.Egy pillanatra elengedett de ahogy megindultam nagy erővel vissza is rántott.
-Na cica csak egy kör.-hajolt oda hozzám.
-Hagyj már békén!-kiabáltam szinte már,és egyre jobban pánikba estem.Vergődtem a kezei közt mint valami csapdába esett madár.de ő csak húzott és húzott oda magához. Egy pillanatra sikerült belekönyökölnöm a  gyomrába közbe imádkoztam hogy valaki jöjjön már erre.
-Te ribanc!-sziszegte a  fájdalomtól eltorzult arcával.Majd neki nyomott a  falnak jó erősen ,és be is vágtam a  fejem.
Ekkor egy nagy ütés érte az arcát ami engem is úgy meglepett ,hogy szinte megdermedtem és lecsúsztam a  földre térdre.
Az idegen elengedte a  kezem és a  földre zuhant.Sötét volt ,de megláttam,Ádám állt elötte.Ő ütötte meg.
Elkezdte a  földön fekvő srácot ütni aki még 2 erőset tuti kapott,mikor Matyi és Tomi rohant oda.
-Ádám hagyd már abba!-próbálta Tomi lefogni
Matyival 2-en elhúzták a  földön fekvő embertől.
-Megörültél ember? Egy részeget versz?-lökte vállon Matyi.
-Ez a kretén bántotta Stellát!-kiabálta mérgesen lihegve.
Hirtelen mindenki rám nézett miközben én még mindig  a földön térdeltem.
-Az már más! De ne verd agyon azért,nézd meg így is full részeg.
-Tomi gyere rakjuk ki!-Tomi aki eddig a  vállam fogta elindult és Matyival felkapták a srácot és kifelé kezdték vonszólni.
Ádám még mindig hangosan vette a levegőt és oda jött közel ,felsegített majd átölelt olyan szorosan hogy levegőt alig kaptam.
-köszönöm.-suttogtam a  fülébe.
Ádám szorosabban ölelt majd megszólalt:
-Stell téged az életben senki sem bánthat. Főleg nem az én kertemben.
Elmosolyodtam majd bele nyomtam a  fejem a vállába.Ekkor elkapta a kezem.
-Basszus te vérzel!-mondta hirtelen.

-


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése