2014. július 8., kedd

Van élet a szerelem után? |történet| 1.rész

Éjszaka van. Forgolódom, de nem tudok aludni. Talán az izgatottságtól van, mert úgy várom a holnapi bulit. Hajnali 2 óra. Csendben kinyitom a laptopot. A facebook mint mindig éjszaka is pörög.A legjobb barátaim persze mind alszanak már. Így senki értelmes, nincs, akivel tudnék beszélni, de ebben a pillanatban bevillan egy cset ablak. Ádám az. A legjobb fiú barátom úgy látszik lelki társam és ő se tud aludni.
- Te miért nem alszol?
- És te?
- Nem tom, izgatott vagyunk a holnapi buli miatt.
- dettó.- és tényleg egyre jár az agyunk.
- De megpróbálok aludni most. Szia!- köszönt el majd már ki is lépett.
Lecsuktam a laptopot és behunytam a szemem hátha én is elalszom. A következő pillanatban már viszont reggel volt.
Reggel 9 óra tavaszi szünet. A világ legjobb napja elé néztem. Ádámékkal lesz este egy buli, mint minden évben és végre eljutok én is. Egésznap csak mászkáltam a házban nem tudtam magammal mit kezdeni. Végül Nonót áthívtam segítsen ruhát választani.
- Szerinted ez?-mutattam a fekete csillámos ujjatlan felsőt.- Például egy farmerrövidnadrággal?
- Sztem ez túl nyárias.-rázta a fejét Nonó.
- Igen, de ha hosszú újút veszek, fel abban leizzadok és nincs annál égőbb dolog, mint amikor izzadság folt van a karom közt.
- Te bolond vagy.-röhögött.-De igazad van.
- Te mit veszel fel?-kérdeztem miközben egy kupac ruhát dobtam ki az ágyra a szekrényből.
- Nem tudom még-mondta lazán mintha nem is lenne, fontos mi van rajta.
Jellemző, Noémi mindig az utolsó pillanatban dönti, el mit vesz fel, de még így is mindig jól néz ki.
-  Na, jó ezt veszem fel!-mutattam fel a fekete cica nadrágot egy hosszított fekete mintás pólóval.
Mellé egy fehér converse cipő és tökéletes egy buliba.
- Na jó most bocsi de haza sietek készülődni.-állt fel hirtelen Nonó.
- Hova sietsz? Még csak fél 5. Fél nyolc a hivatalos érkezési idő a buliba. Persze mi stílusosan késünk majd.-röhögtem.
- Tudom, de még van egy kis dolgom.-Titkolózott.
Láttam rajta, hogy valamit eltitkol, de végül bólintottam, majd elmondja, ha akarja.
Este 7:38 Matyi sehol. Kint állunk az utcánk végén ahol megbeszéltük a találkozót.
- Hol van már? Itt állunk már 10 perce.- türelmetlenkedett Nonó.
- Nem tudom azt mondta félre jön, de előtte elszalad boltba, piáért.
Matyi az örök soffőr.17 éves kocsi jogsi, nuku de mindenhova visz minket itt a faluban a kis Suzukijával. Apja tudja, de megbízik a fiában, ahogy mi is, Matyit a volán mögé teremtették.
Amúgy az igazi neve Szabó Mátyás, de utálja a nevét így lett Matyi. Ő a másik legjobb fiú haverom meg Nonónak is. Végre befordult a sarkon a zöld kis autó. Megállt majd Matyi hajolt ki az ablakon.
- Elvihetjük önöket?
- vihetjük?- kérdeztem, mert furáltam a  többeszszámot. Mire Tomi előbújt a hátsó ülésről.
- Sziasztok, gyertek már, így is késésben vagyunk.
- Mintha az a mi hibánk lenne. - szólt Nonó mérgesen.

Utál várakozni, hisztis lesz tőle, de hála a fiúk bugyuta vicceinek gyorsan abba hagyta.3 perc alatt oda értünk hozzá teszem nyomorban, mivel Nonó meg én a hátsó ülésen préselődtünk 2 rekesz sörrel meg Tomival. Az utca csendes lett volna, de a házból kihallatszódtak a hangok.

Folytatás a  következő részben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése